Dzięki usłudze Pomocy Zdalnej zyskujesz czas i pieniądze.

Awaryjność sprzętu czy oprogramowania to dość standardowy przypadek podczas prowadzenia przedsiębiorstwa, które wykorzystuje rozwiązania technologiczne. Zapewne spotkałeś się z przymusem napraw i niezrozumiałych aktualizacji lub modernizacji niejednokrotnie w ciągu całej swojej rynkowej działalności. Wiesz, że koszty usług bywają wysokie, a i nierzadko trzeba odczekać kilka lub nawet kilkadziesiąt godzin, aż fachowa naprawa nadejdzie z zewnątrz. Niestety awarii systemowych i sprzętowych nie da się uniknąć i całkowicie wykluczyć. Chociażby właśnie dlatego, że branża informatyczna jest bardzo rozwinięta i co chwilę wprowadza nowe udoskonalenia, jak i co chwilę pojawiają się nowe zagrożenia. Wyobraź sobie jednak, że nie musisz czekać kilku godzin lub co gorsza kilku dni, aż w twojej firmie zjawi się osoba, która pomoże zneutralizować napotkany problem przy twoim sprzęcie lub oprogramowaniu, tak istotnym jeśli chodzi o organizację firmy. Przestój przedsiębiorstwa może odbić się niekorzystnie na wizerunek, na zarobki i na relację z klientami. Jest to także bardzo stresująca sytuacja nie tylko dla Ciebie, ale i dla twoich pracowników.


Na szczęście branża IT, która rozwija się w niesamowitym tempie ma ciekawe, szybkie i co najważniejsze, skuteczne rozwiązanie na powyższe problemy.

Pojęcie Helpdesk jest znane wielu przedsiębiorcom, ponieważ w różnych sytuacjach można zaczerpnąć pomocy na infoliniach, które strukturalnie zajmują się naszym przypadkiem, kierując problem od ogólnych konsultantów, do coraz bardziej specjalistycznych działów. Co to ma do wewnętrznych usterek w twojej firmie? Otóż oferujemy twojemu przedsiębiorstwu zdalną pomoc w sprawach nagłych, którym już w przeciągu godziny czasu jesteśmy w stanie zaradzić. Nie musisz jednak dzwonić do naszych konsultantów i krok za krokiem wykonywać ich polecenia w celu identyfikacji, sprawdzenia i samodzielnego usunięcia usterki.

Nasz helpdesk działa na zasadzie zdalnego podłączenia się do twojego komputera przy zachowaniu umowy o poufności danych i za każdym razem wprowadzając jednorazowy kod dostępu do pulpitu twojego urządzenia. Widzisz każdy ruch myszki, każdy otwarty program, każdą ścieżkę, jaką podąża osoba zajmująca się rozwiązywaniem awarii. Po rozłączeniu sesji nie musisz się martwić, że ktoś będzie nadal (grzebał?) w twoim komputerze, w twoich danych lub będzie obserwował działania widoczne na ekranie. Jednorazowe połączenie jest bezpieczne i masz pełną kontrolę nad jego przebiegiem. Dzięki usłudze Helpdesk zyskujesz czas i pieniądze.

Nie musisz umawiać się na spotkanie z fachowcem, które przeważnie odbywa się kilka dni po zgłoszeniu usterki. Nie musisz samodzielnie zajmować się problemem, podczas gdy nie posiadasz fachowej w tym zakresie wiedzy i nie do końca rozumiesz instrukcje osoby pracującej na infolinii. Nie musisz nigdzie dostarczać sprzętu. Helpdesk to wygoda i możliwość zdiagnozowania awarii w przeciągu godziny od zgłoszenia. Możesz być zatem pewny, że twoja usterka zostanie zbadana indywidualnie i dogłębnie. Osoby pracujące w helpdesku są doświadczoną kadrą informatyków. Większość problemów uda im się zdiagnozować i naprawić w kilka do kilkunastu minut. Możesz być z nimi w stałym kontakcie, zadawać pytania, rozwiązywać wątpliwości. Prowadzenie przedsiębiorstwa nawet w awaryjnych sytuacjach nie musi być stresujące, prawda?